Motomanų Diskusijos » andriuX^ anketa

 Motomanai.lt nario andriuX^ anketa


Cafe-racer'is
600cc ****

 Kontaktinė informacija
Gerbiame privatumą! Asmeniniai kontaktai matomi, tik nariams nuo 125cc
El. kontaktai: andrew00k Skype: andrew00k



Narys andriuX^ parašė 25 komentarus puslapyje ir 233 žinutes forume (ieškoti visų nario andriuX^ žinučių)
 
Nario andriuX^ paskutinės žinutės forume (3 paskutinės):
 
  • Priekinių amortizatorių remontas
      Forumas Remontas (469 atsakymai ir 258327 peržiūros) - Paskutinė žinutė Erro3
    Kadangi šakes ardžiau prieš porą metų, konstrukciją spėjau pamiršt. Bet kažkaip sudominai su savo problema, todėl turiu porą klausimų ir komentarų 1. Įtariu, kad stop'ai skirti sustabdyti plunksną, kad nesidaužytų tiesiai į "kojos" dugną (kadangi jis yra kugio formos). Nes ER-5 manuale rašo, kad stop'as užsideda tik po to, kai damping rod'as yra įstatomas į plunksną. Gal stop'as guli tarp plunksnos ir "kojos" ir negali iškristi? Antroje išardytoje šakėje stop'o irgi nebuvo? 2. Dėl spyruoklės- gal įmanoma ją iškalti naudojant ilgą atsuktuvą/kaltą/vamzdelį? Man atodo ji tik užsiskersavo. Iš nuotraukos nelabai aišku kaip giliai yra tą spyruoklė ir plastikinė šaiba. Gal būtent dėl užstrigimo ta šakė ir stuksena. 3. Dėl "kojos" pjovimo- manau užtektų tik pilnai įpjauti nuo viršaus iki "guide bush'o " apačios (keletą cm žemiau jo). Turėtų atsileisti ir išsitrauktų. Reziumė: ko gero čia tas servisiukas klaidą padarė- gal guide bush'ą įkaldami užskersavo ir dėl to atsirado visos problemos. Iš vienos pusės gerai, kad tau taip atsitiko su amortizatorium, kurio kronšteinas nulaužtas. Iš kitos pusės... Gaila, kad taip iš viso atsitiko
  • Priekinių amortizatorių remontas
      Forumas Remontas (469 atsakymai ir 258327 peržiūros) - Paskutinė žinutė Erro3
    Pirmiausiai aš susirasčiau manualą arba Part katalogą europiniam modeliui (įtariu nuorodoj US?). Aš manau, kad galimi variantai: lužo originali spyruoklė ir ji buvo pakeista vamzdeliu; vamzdelis skirtas paaukštinti/pažeminti šakes; EU rinkoj šakės buvo kitokios konstrukcijos. Klausimas dėl įdomumo- o tie spacer'iai vienodo ilgio ir diametro? Gal abi spyruokles pavyks surasti kitoj šakėj?? Dėl pilno šakių išardymo - ant pluksnos galo ir apatinėj kojoj (po tepalo riebokšliu) yra dvi teflonu dengtos kreipiančiosios (rodos #13 sliding sleeve pagal kataloga). Jos viena į kitą atsimuša ir neduoda ištraukti plunksnos. Kad ją ištrauktum, reikia keliais stipriais smūgiais truktelti plunksną ir koją į skirtingas puses, kad išmušti/ištraukti kojoje esančią kreipiančiąją. papildau: padariau greitą google search'ą. Mažoji spyruoklė vadinama Fork top out spring. Matyt gamykliškai vamzdelių šitoj vietoj tikrai nebuvo..
  • Vilniaus čioperistai, streetai ir kiti, kuriems malonu važinetis :D
      Forumas Vilniaus motomanai (19064 atsakymai ir 3656767 peržiūros) - Paskutinė žinutė Ziurke
    Planuoju prisijungti. Lyg ir draugą įkalbėjau, tai gal dviese busim Aš kaip tik planavau ryt į Anykščių pusę važiuot, tai jūsų variantas man labai tinka. O dėl Dubingių- važiuojant senuoju Molėtų plentų tereikės Giedraičiuose nusukti į Dubingių pusę ir pravažiuosim tuo vingiuotu keliu

Narys andriuX^ aktyviausias šiose forumo temose:
 

Narys andriuX^ pažymėtas nuotraukose:



Nario andriuX^ įkeltos nuotraukos:







P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17